Klantenservice

F.A.Q.

U wenst informatie over gepersonaliseerde items.

Heeft u een leuk item gezien op de webshop, maar past de kleur of de vorm niet bij u of uw interieur?

Bestel dan een gepersonaliseerd item! Deze items hebben de titel 'naar eigen wens te personaliseren'.

Deze items worden naar wens gemaakt in een kleur of vorm naar wens van de klant of kunnen bedrukt worden met een tekst naar keuze.

Om een gepersonaliseerd item te bestellen, kunt u het desbetreffende item van de webshop bestellen. Bij elk item is er de mogelijkheid om uw wensen in te vullen net boven de bestelknop 'Voer hieronder uw wensen in:'. Wanneer de bestelling geplaatst en betaald is zal ik via de e-mail zo spoedig mogelijk contact opnemen met u om de mogelijkheden te bespreken en zal de levertijd besproken worden.

Wenst u vooraf te willen weten wat de mogelijkheden zijn? Stuur dan een e-mail naar info@snackeys.nl en vraag naar de mogelijkheden van uw wens(en).

U wilt weten wat de levertijd van de items zijn.

Snackeys Creaties doet zorgvuldig haar best uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Bestellingen (van items die op voorraad zijn) die op werkdagen vóór 12.00u worden gedaan, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Bestellingen van gepersonaliseerde items moeten eerst verwerkt worden, eventueel is er dan contact tussen Snackeys Creaties en de klant nodig. Dan moet er ook rekening worden gehouden met de het uitharden en de eventuele droogtijd van de items, waarna deze de volgende werkdag zullen worden verzonden.

U wilt een item retourneren.

Er is een aparte pagina met instructies om items te retourneren, die kunt u bereiken via het menu links op deze pagina. 

Echter zijn niet alle aangekochte items te retourneren:

- Vanwege de hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te ruilen of te retourneren.

- Daarnaast is het niet mogelijk om gepersonaliseerde items te ruilen of te retourneren, daar deze op aanvraag zijn gemaakt.

De verzendkosten voor het retourneren van items zijn voor uw eigen rekening.

U heeft een item besteld, maar u hebt het item nog niet ontvangen.

Geen paniek!

Laat het weten aan Snackeys Creaties door een e-mail te sturen naar info@snackeys.nl, dan zoeken we samen uit wat hiervan de reden is.

U heeft een klacht, dat is erg vervelend!

Snackeys Creaties zal er alles aan doen om samen met u naar een passende oplossing te zoeken.

Laat weten wat uw klacht is, door een e-mail te sturen naar info@snackeys.nl en dan zoeken we samen naar een oplossing.

U heeft geen bestelbevestiging ontvangen via de e-mail. 

Dat is erg vervelend.

Wanneer u de bestelling voltooid heeft, ontvangt u automatisch een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Het is mogelijk dat deze in uw spambox terecht gekomen is, kijk daarom altijd even in uw spambox of de bestelbevestiging daar terecht is gekomen.

Wanneer de bestelbevestiging niet in uw spambox terecht gekomen is, neem dan contact op met Snackeys Creaties door een e-mail te sturen naar info@snackeys.nl met daarin uw ordernummer. Snackeys Creaties zal dan zo spoedig mogelijk de bestelbevestiging nogmaals aan u doorsturen.